Kysymyksiä & vastauksia

Tilaus ja toimitus

Mitä tarkoittaa toimitusvälin kertatilaus / 2kk / 3kk?

Kertatilauksella tarkoitetaan ostostasi verkkokaupasta ja sen toimitusta vain yhden kerran.
2kk tarkoitetaan, että ostamasi tuote jolle olet valinnut kohdan 2kk, toimitetaan sinulle 2 kuukauden välein ensimmäisestä toimituksestasi.
3kk tarkoitetaan, että ostamasi tuote jolle olet valinnut kohdan 3kk, toimitetaan sinulle 3 kuukauden välein ensimmäisestä toimituksestasi.
Milloin tilaukseni saapuvat?

Tilauksesi lähtevät varastoltamme yhden arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Käytämme Postin palveluita ja kirjelähetys jaetaan vastaanottajalle 1-2 päivässä. Jos olet valinnut jatkuvan tilauksen, lähetämme uuden paketin sinulle 2-3kuukauden kuluttua edellisestä paketistasi. Jatkuvat tilaukset lähtevät aina kuukauden 8.päivä sekä kuukauden 25.pävä riippuen siitä onko tilauksesi tehty kuun loppu tai alkupuolella.
Mistä näen tilaukseni toimitustilanteen?

Kun tilauksesi lähetetään meiltä, saat sähköpostitse toimitusilmoituksen. Käytämme Postin kirjelähetyspalvelua, joten lähetyksestä ei saa lähetysseuranta ilmoitusta. Kirjelähetys jaetaan pääsääntöisesti vastaanottajan postiluukkuun ja -laatikkoon päiväpostin mukana. Muussa tapauksessa jakaja jättää noutoilmoituksen ja lähetys noudetaan Postin toimipisteestä.
Minkä hintainen on toimitus kotimaahan?

Yli 15euron tilauksista emme veloita toimituskuluja. Kaikki alla 15euron tilaukset ja toimitukset ulkomaille veloitamme 3 euron toimitusmaksun.

Tilauksen maksaminen

Kuinka maksan tilauksen verkkokaupassa?

Käytämme Paytrailin maksupalvelua, jolloin voit maksaa tilauksesi verkkopankissasi tai luottokortillasi. Jos sinulle tulee jatkuvatilaus 2-3 kuukauden välien toimitamme laskun tuotteista aina seuraavan paketin yhteydessä.
Näin teet tilauksen

1. Siirry kotisivuillamme Tervetuloa ostoksille sivulle.
2. Valitse itsellesi ja perheellesi sopivimmat suunhoitotuotteet, joko valmiista paketti vaihtoehdoista tai kokoamalla oman paketin yksittäistuotteista.
3. Voit tilata samalla kerralla useampia tuotteita.
4. Päätyessäsi valmiisiin paketti vaihtoehtoihin tulee sinun tehdä vielä pari valintaa paketin sisällön suhteen.
a. Yhteensopivuus: Sähköhammasharja paketeissa kysytään yhteensopivuutta, tällä tarkoitetaan vaihtoharjanpään yhteensopivuus sähköhammasharja rungonmerkin kanssa.
b. Väri: Manuaalihammasharjoissa taas voit valita hammasharjan värin mieltymyksesi mukaan.
c. Vaihtoehto: Tässä kohtaa voit valita hammasvälienpuhdistukseen sopivimman vaihtoehdon SoftPicks-hammastikut tai FlossPicks-hammaslankaimen. SoftPicks-hammastikut sopivat väljien hammasvälien puhdistukseen, kun taas FlossPicks-hammaslankain puhdistaa ahtaatkin hammasvälit.
d. Toimitusväli: Kertatilaus vaihtoehto tarkoittaa kertaostosta verkkokaupastamme, joka maksetaan tilauksen päätteeksi ja lähetetään yhden arkipäivän kuluessa tilauksestasi. 2 tai 3kk vaihtoehdoilla tarkoitetaan 2 tai 3 kuukauden välin toimitettavaa pakettia, ensimmäinen paketti maksetaan verkkokaupassa ja lähetetään yhden arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Seuraava paketti saapuu 2 tai 3 kuukauden kuluttua ensimmäisestä paketista. Jatkuvat tilaukset lähetetään aina kuukauden 8.päivä ja 25.päivä riippuen onko tilauksesi tehty kuukauden alku tai loppupuolella. Seuraavat laskut tulevat aina paketin lähetyksen yhteydessä.
5. Lisää tuote ostoskoriin, kun olet valinnut kaikista tarvittavista vaihtoehdoista mieleisimmät.
6. Ostoskori kohdassa voit vielä muuttaa tilauksen valittujen tuotteiden määrää, päivittää ostoskoria ja jatkaa ostoksia.
7. Kun olet valmis ostoskorisi kanssa, siirry kassalle.
8. Kassalla voit käyttää mahdollisen etukupongin, jolloin alennus vähennetään loppusummasta.
9. Laskutustiedot kohtaan täytetään ostajan tiedot.
10. Kysely kohtaan voit kirjoittaa mistä kuulit HappySmilestä, tämä auttaa meitä kohdistamaan markkinointia.
11. Toimitus eriositteeseen on myös mahdollinen, jolloin sinun tulee laitaa raksi kohtaan Toimitus eriosoitteeseen.
12. Tilauksesi on viimeistelty, kun hyväksyt toimitusehdot ja lähetät tilauksen.

Kun tilauksesi on vastaanotettu, saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Hinnat ja maksaminen

Hinnat ja arvolisänvero

Hinnat ovat ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät arvolisänveron. Päivittäisten suunhoitotuotteiden arvolisänvero on 24%. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkopankissasi tai korttimaksulla. Jatkuvista tilauksista tulee erillinen maksu aina saapuvan paketin yhteydessä.
Kampanjakoodit

Jos sinulla on kampanjakoodi voit käyttää sen kassalla kohdassa etukoodi. Syötettyäsi etukoodin ja painamalla kohtaa käytä kuponki, vähentyy alennut automaattisesti ostoskorisi loppusummasta. Huomaathan, ettei useita eri kampanjakoodeja voi yhdistää.

Peruuttaminen ja palautusoikeus

Tilauksen peruminen

Voit perua jatkuvan tilauksen laittamalla sähköpostiviestiä osoitteeseen info@happysmile.fi.
Kuinka pitkään palautusoikeus on voimassa?

Käyttämättömillä ja myyntikunnossa olevilla tuotteillamme on aina 14 päivän palautusoikeus laskien siitä päivästä, kun olet vastaanottanut lähetyksen.

Miten palautan tuotteen?

Toimita palautus lähimpään Postin palvelupisteeseen ja ilmoita virkailijalle lähetyksen oleva tuotepalautus yritykselle HappySmile Oy. Huomioithan että virkailija kirjoittaa yrityksen nimen oikein HappySmile yhteen niin löytävät oikean yrityksen tiedot.

Maksaako tuotteiden palautua?

Tuotteiden palautus on sinulle aina ilmainen, kun lähetät palautuksen Postin kautta ilmoittamalla yrityksen nimen oikein.

Reklamaatio

Kuinka toimin, jos saan viallisen tuotteen?

Jos olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä sähköpostivietillä osoitteeseen info@happysmile.fi tai puhelimitse numeroon +358408330727. Lähetämme sinulle uudet tuotteet ilman lisäkustannuksia.

Ostosehdot

HappySmilen verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.06.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy HappySmile Oy, y-tunnus 2809864-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Postitamme myös ulkomaille, mutta lisäämme hintoihin silloin vastaavat toimituskulut. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tutustumistarjous
Tutustumistarjous -20 % ensipaketista koodilla: uusi on voimassa 31.12.2018 asti uusille tilaajille. Tarjoustilauksia ei voi ketjuttaa.

Tilaaminen

HappySmilen verkkokaupassa tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.happysmile.fi ostoskorin kautta. Paketit voi tilata myös sähköpostitse: info@happysmile.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausmuodot

Voit valita tilauksesi kerta- tai kestotilauksena. Kertatilaus laskutetaan vain kerran ja kestotilaus on voimassa jatkuvana toistaiseksi ilman uudistamista. Voit päättää kestotilauksesi milloin vain. Kestotilausten päättämiset sekä laskutusjakson muutokset voit tehdä ilmoittamalla siitä HappySmilelle info@happysmile.fi vähintään 3 arkipäivää ennen laskutusjakson päättymistä. Muutos tai tilauksen päättäminen astuu voimaan uuden laskutusjakson alkaessa. Kestotilaus laskutetaan kulloinkin voimassa olevaan hintaan ja laskutus jakautuu sovittuihin 2 kuukauden tai 3 kuukauden jaksoihin. Jatkuva tilaus laskutetaan aina laskutusjakson alkamisen jälkeen. Uuden tilauksen ensimmäinen laskutusjakso alkaa samasta päivästä kuin tilausaikakin ellei muuta ole sovittu. Kestotilaus sisältää valitun HappySmile-paketin, sekä valitut extrat, säännöllisesti toimitettuna kotiin.

Tilauksen irtisanominen

Kestotilausten päättämiset sekä laskutusjakson muutokset voit tehdä ilmoittamalla siitä HappySmilelle info@happysmile.fi vähintään 3 arkipäivää ennen laskutusjakson päättymistä. Mikäli tilaaja irtisanoo kestotilauksen ennen ensimmäisen laskun eräpäivää, muutos astuu voimaan 3 arkipäivän kuluessa tilaajan tekemästä ilmoituksesta ja tilaajalta peritään toimitettujen pakettien hinta. Irtisanoessaan kestotilauksensa myöhemmin tilaaja on oikeutettu saamaan takaisin etukäteen maksamansa, irtisanomisen voimaanastumisen jälkeistä aikaa koskevan tilausmaksun vain jos irtisanomisen syy on sairaus tai kuolemantapaus. Muutoin kestotilaus jatkuu kuluvan laskutusjakson loppuun. Maksamattomina puretuista tilauksista veloitetaan huomatusmaksun lisäksi hinnaston mukainen tilausmaksu siltä ajalta, jonka tilaaja on ehtinyt saada paketteja. Mikäli tilaaja ei maksa tilaustaan viimeistään eräpäivänä, laskun perinnästä vastaa perintätoimisto.

Tilausten toimitusaika

Tilaukset toimitetaan postiin kerran viikossa, tyypillisesti perjantaihin mennessä. Ulkomaille toimitamme tilauksen lentorahtina. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan HappySmilen etusivun “Ajankohtaista”-osassa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät postikulut. Toimitamme tilaukset maksikirjeenä. Yli 15 euron toimituksista kotimaahan emme peri toimituskuluja.

Tilausten osoitteenmuutokset

Tilaaja voi muuttaa tilauksen osoitetta ilmoittamalla asiasta HappySmilen infoon info@happysmile.fi.

Laskutusjakson muutokset

Laskutusjakson muutokset tulevat pääasiallisesti voimaan seuraavan laskutusjakson alusta. Mikäli tilaaja kesken laskutusjakson muuttaa kestotilauksen laskutusjaksoa, muutos astuu voimaan 3 arkipäivän kuluessa tilaajan tekemästä ilmoituksesta. Muutokset voi ilmoittaa HappySmilelle info@happysmile.fi.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Tapiola, Aktia, Nooa Säästöpankit, Paikallisosuuspankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Verkkopankkien ja luottokorttien osalta maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Kestotilauksien ensimmäinen jakso maksetaan tilauksen yhteydessä ja seuraavat jaksot laskutetaan sähköpostitse (tai tarvittaessa postitse lisämaksusta).
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Ennakkomaksu
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille: FI3115443000034566 HappySmile Oy tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Vaihto -ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• sekä kopio HappySmilen tilausvahvistuksesta

Palautusosoite

Vie paketti postin palautuspisteeseen “HappySmile palautus” -tunnuksella varustettuna.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@happysmile.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Annettuja nimi- ja osoitetietoja voidaan käyttää ja luovuttaa markkinointiin henkilötietolain mukaisesti.